.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی ابراهیمی در مراسم تودیع :
عضو هيچ حزب و گروهي نبوده و نيستم/مردم مازندران ولايت مدار، كرامت مدار/ طاهايي استاد ادب، اخلاق، عمل و معرفت بود
شمال نیوز: معاون سابق سياسي امنيتي استاندار مازندران در مراسم توديع خود و معارفه معاون جديد گفت: مشروعيت نظام جمهوري اسلامي به ولايت فقيه است و در واقع نظام اسلامي منهاي ولايت، طاغوت است.

به گزارش شمال نیوز ،هادي ابراهيمي افزود: چنانچه پيروي از ولي فقيه از سوي كارگزاران نظام وجود نداشته باشد، حكومت آنها نامشروع است.

وي ادامه داد: بينش ما اين است كه حجت امروز ما بقيه الله الاعظم است و در غيبت او ولي فقيه حجتي است كه از ناحيه آن حضرت منصوب است.
وي قطب نماي حركت خواص را بصيرت دانست و افزود: بصيرت يك ضرورت مهم در زندگي فردي و اجتماعي است و صاحبان بصيرت با قطب نماي حق تمام مواضع خود را تنظيم مي كنند.
اين كارشناس مسائل سياسي تصريح كرد:خدا را شاكرم كه عضو هيچ حزب و گروهي نبوده و نيستم و تلاش كردم در مسير سياست ها و منويات رهبري عظيم الشان انقلاب اسلامي حركت كنم.
وي ولايت مداري، كرامت مداري و حق مداري را خصوصيت بارز مردم مازندران اعلام كرد و گفت: خوشبختانه امروز مازندران يكي از بي حاشيه ترين استان ها در حوزه سياسي و بهترين استان ها در حوزه امنيتي است.
ابراهيمي انتخاب معاونين را حق استاندار دانست و تصريح كرد: خودم از دكتر فلاح خواستم كه در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به جايگزيني فرد ديگري به جاي من اقدام كند.
وي يونسي، معاون سياسي امنيتي جديد استاندار را فردي باتجربه دانست و افزود: آقاي يونسي از لحاظ تجربه و سوابق فرسنگ ها از من جلوتر است و من از اين بابت بسيار خوشحالم.
وي با تقدير از خدمات مهندس طاهايي، استاندار سابق مازندران، بيان داشت: طاهايي استاد ادب، اخلاق، عمل و معرفت بود.
ابراهيمي با اشاره به برگزاري اجلاسيه بزرگ شهداي استان و كنگره علامه ابن شهرآشوب در آينده در استان، تصريح كرد: استارت اين دو برنامه در زمان مهندس طاهايي خورد و از دكتر فلاح انتظار دارم با جديت پي گير اجراي اين دو رخداد مهم مازندران باشند.
هادي ابراهيمي در بخش ديگري از سخنانش به بخشي از فعاليت هاي حوزه معاونت سياسي امنيتي استانداري در دوره مسووليت خود پرداخت.
وي تلاش در جهت تحقق برنامه هاي سياسي، اجتماعي دولت و ارتقاء مشاركت و حضور موثر مردم استان در فعاليت هاي سياسي اجتماعي را از جمله مهم ترين اقدامات حوزه معاونت سياسي امنيتي در اين دوره دانست و افزود: برگزاري موفق نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با مشاركت 76 درصد و دو انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراي اسلامي شهر و روستا در دوره چهارم با مشاركت 93 درصدي مردم مازندران نمود عيني اين اقدام است.
ابراهيمي زمينه سازي براي فعاليت مطلوب احزاب و تشكل هاي سياسي استان و نظارت بر فعاليت آنها را ديگر اقدام حوزه سياسي امنيتي استانداري اعلام كرد و گفت: برنامه ريزي و برگزاري انتخابات عمومي و نظارت بر اجراي ساير انتخابات هايي كه به موجب قانون و مقررات زير نظر استانداري يا فرمانداري ها برگزار مي شود هم در اين دوره با جديت پي گيري شد.
وي ارائه پيشنهادات لازم براي تغيير و اصلاح تقسيمات كشوري در محدوده استان را از جمله مهم ترين اقدامات دوره مسووليت خود دانست و ادامه داد: ايجاد 11 بخش جديد، 5 شهرستان و ارتقاء 3 فرمانداري استان به فرمانداري ويژه دستاورد اين اقدام است.
معاون سابق سياسي امنيتي استاندار مازندران تصريح كرد: مراقبت دائم نسبت به رويدادهاي سياسي و فراهم كردن موجبات گسترش آزادي هاي سياسي اجتماعي در چارچوب قانون و بررسي و مطالعه پديده هاي فرهنگي و اجتماعي و آسيب هاي جامعه، ديگر برنامه كاري مهم ما در اين مدت بود.
وي پي گيري جدي اختلافات مرزي با استان هاي همجوار از جمله با تهران در حوزه امامزاده هاشم و گدوك و با استان سمنان در محدوده پشتكوه چهاردانگه و خطيركوه را اقدام اساسي و مهم ديگر حوزه مسووليت خود اعلام كرد و بيان داشت: در اين مدت تامين و حفظ امنيت و استقرار نظم و آرامش در استان و ايجاد هماهنگي بين دستگاه هاي اطلاعاتي و انتظامي و نظامي را با جديت دنبال مي نموديم.
هادي ابراهيمي ساماندهي امور اتباع بيگانه، مطالعه و بررسي عوامل تهديد كننده امنيت و آرامش جامعه، پي گيري اجراي دستور العمل هاي امنيتي، شناسايي نقاط بحران خيز و افراد شرور و سابقه دار، تجزيه و تحليل جرايم و تخلفات امنيتي و انتظامي، برنامه ريزي و تلاش در جهت توسعه تشكل هاي غيردولتي و امور عام المنفعه، برنامه ريزي براي اوقات فراغت جوانان، تلاش و برنامه ريزي در جهت تامين و افزايش سلامت و بهداشت جامعه، برنامه ريزي در جهت توسعه ورزش همگاني و فراهم نمودن امكانات ورزشي براي بانوان و برگزاري نشست هاي دوره اي با نخبگان و شخصيت هاي مذهبي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي را برخي ديگر از اقدامات حوزه معاونت سياسي امنيتي استانداري در دوره مسووليت خود ذكر كرد.

به گزارش شمال نیوز، هادي ابراهيمي در پايان از كمك و ياري نماينده ولي فقيه در استان، نمايندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، همه مديران، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان سپاه، ارتش و نيروي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي و رسانه هاي مكتوب و مجازي تقدير كرد و ضمن حلاليت طلبيدن از همه، خاطرنشان ساخت: خدا را قسم مي دهم دست همه ما را بگيرد و ما را آني به خود وا مگذارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.